Uzvarētāji tiek noskaidroti, starptautiskajam mārketinga un patērētāju izpētes uzņēmumam “Nielsen” izmantojot pārdošanas rādītājus valsts mazumtirdzniecības tīklos, kā arī izvērtējot patērētāju viedokli.
Katru gadu Nielsen analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 20 grupas, sākot no piena un beidzot ar veļas mīkstinātājiem.
Pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti. Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm - vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.
Nielsen konkurss par “Gada jauno produktu” tiek rīkots kopš 2008. gada.
Produkts SEŠPAKA un tā iepakojums ir tapis @Demola Latvija programmas ietvaros, kur studentu komandas pēta un izstrādā risinājumus uzņēmumu un organizāciju definētām problēmsituācijām.
Balticovo saņem apbalvojumu "Gada uzņēmējs Zemgalē 2022".
Pasaules vadošā pārtikas izstāde SIAL 2022 Parīzē norisinājās no 15. -19. oktobrim.