Uzvarētāji tiek noskaidroti, starptautiskajam mārketinga un patērētāju izpētes uzņēmumam “Nielsen” izmantojot pārdošanas rādītājus valsts mazumtirdzniecības tīklos, kā arī izvērtējot patērētāju viedokli.
Katru gadu Nielsen analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 20 grupas, sākot no piena un beidzot ar veļas mīkstinātājiem.
Pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti. Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm - vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.
Nielsen konkurss par “Gada jauno produktu” tiek rīkots kopš 2008. gada.
Olu kategorijā "Gada prece 2022" nomināciju ir ieguvis produkts- Balticovo Vistu olas M/A 10 gb.
Ceturtdien, 29. jūnijā, AS “Balticovo”, savā ražošanas teritorijā Iecavā, lika pamatakmeni rūpnīcai, kur biogāze pārtaps biometānā, tā stiprinot gan valsts enerģētisko neatkarību, gan aprites ekonomikas principu īstenošanu uzņēmumā, informēja valdes priekšsēdētājs Vladimirs Mhitarjans.
Lai veicinātu ikviena veida darba devēju rūpes par savu darbinieku spēju harmonizēt savu privāto ģimenes un profesionālo darba dzīvi, kopš 2020. gada Sabiedrības integrācijas fonds ir uzsācis izstrādāt un ieviest programmu “Ģimenei draudzīga darbavieta".