Uzvarētāji tiek noskaidroti, starptautiskajam mārketinga un patērētāju izpētes uzņēmumam “Nielsen” izmantojot pārdošanas rādītājus valsts mazumtirdzniecības tīklos, kā arī izvērtējot patērētāju viedokli.
Katru gadu Nielsen analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 20 grupas, sākot no piena un beidzot ar veļas mīkstinātājiem.
Pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti. Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm - vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.
Nielsen konkurss par “Gada jauno produktu” tiek rīkots kopš 2008. gada.
Ziemeļeiropas vadošais olu un olu produktu ražotājs Balticovo ir izvirzījis mērķi tuvāko gadu laikā attiekties no sprostos turētu vistu olu ražošanas un pilnībā pārstrukturizēt ražotnes līdzšinējo darbību. Ilgtspējīgais lēmums pieņemts, balstoties uz uzņēmuma ilgtermiņa attīstības stratēģiju un sekojot aizvien pieaugošajam patērētāju un pārtikas produktu ražotāju pieprasījumam pēc ārpus sprosta dētām olām. Plāna realizācijai Balticovo tuvāko piecu gadu laikā procesu un tehnoloģu attīstībā plāno investēt vairāk nekā 30 miljonus eiro.
Iemūrējot kapsulu ēkas pamatos, Latvijas olu un olu produktu ražotājs AS “Balticovo” uzsāk jauna ražošanas kompleksa būvniecību, kurā paredzētais olu šķirošanas centrs un olu vārīšanas līnija ļaus ievērojami palielināt uzņēmuma ražošanas jaudas. Kopējās projekta investīcijas sasniedz 13 miljonus eiro un kompleksa kopējā platība paredzēta 8500 kvadrātmetri.
Balticovo vadības komandas sveiciens svētkos uzņēmuma darbiniekiem